Selecteer een pagina

Vragen?

Heb je een vraag over je aankoop of bestelling?  Wellicht vind je het antwoord op deze FAQ pagina.

none
WAAR KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?

Bij elk product staat het afhaalpunt. Daar kan je na het ontvangen de mail met bevestiging  dat je aankoop klaar staat, je product ook afhalen.

Ben je vergeten waar je product ligt. Check de productcode op je factuur, die je meegestuurd wordt met je bevestigingsmail. In de productcode zit de locatie opgenomen:

  • KOR = Kortrijk
  • BVL = Beveren-Leie
  • MEN = Menen
  • HEU = Heule
  • AVE = Avelgem
  • ZWE = Zwevegem
  • WEV = Wevelgem

OPGELET: als je meerdere producten bestelt, kan het dat die op verschillende afhaalpunten liggen. Controleer daarom altijd de productcodes op  je factuur.

Je vindt de adressen van de winkels HIER

WANNEER KAN IK AFHALEN?

Je kan je bestelling afhalen van zodra je de bevestigingsmail ontvangt dat je bestelling klaar staat. 

De openingsuren hangen af van het afhaalpunt:

  • Kortrijk (ingang via Deerlijksestraat) : dinsdag – zaterdag van 9u30 tot 17u30
  • Beveren-Leie: dinsdag – zaterdag van 9u30 tot 17u30
  • Heule: maandag – zaterdag van 9u30 tot 16u00
  • Menen: zaterdag van 10u00 tot 17u30
KAN IK LATEN LEVEREN?

De standaardoptie is ‘afhalen’. Voor grote meubelen kan je kiezen voor een betalende levering. Het tarief is gebaseerd op de afstand van ons centraal depot. 

Heb je gekozen voor levering? Neem dan contact op met planning@deltagroep.be voor een afspraak wanneer onze transportdienst kan langskomen.

KUNNEN GOEDEREN GERESERVEERD WORDEN?

Neen, je koopt meteen de goederen online. Je beschikt wel over je wettelijke periode van herroeping van je aankoop. 

KRIJG IK GARANTIE?

Op alle elektrische apparaten van meer dan 25 euro krijg je 6 maanden garantie. 

Alle toestellen worden voor verkoop grondig nagekeken, getest en eventueel hersteld in ons hergebruikcentrum.

IK VIND HET ANTWOORD OP MIJN VRAAG NIET

Stuur een mailtje met je vraag naar planning@deltagroep.be

Scroll Up
Share This